Restaurante Nunti
Targ de Nunti 2015 Targ de Nunti 2015
Restaurante nunti
 

Nu manca asta inainte de nunta

Nu manca asta inainte de nunta

Alimentele pe care le mananci in fiecare zi au un efect major asupra sanatatii tale, a calitatii vietii, dar si a aspectului fizic. Tocmai pentru ca te pregatesti pentru una dintre cele mai importante zile din viata ta, nunta, ar trebui sa acorzi o atentie deosebita alimentatiei si a felului in care iti influenteaza tonusul zilnic, aspectul fizic si sanatatea. Fa alegeri alimentare inspirate si vei radia de frumusete in ziua nuntii, iar pielea ta va arata mai bine ca niciodata. Cu cel putin 6 luni inainte de nunta, redu sau elimina cu totul din dieta ta urmatoarele:
•    Alimentele cu un continut crescut de sare. Produsele din carne procesata, precum mezelurile, pateurile, baconul, sunca contin foarte multa sare si conservanti. Corpul tau are nevoie de sodiu pentru a face muschii sa se contracte, pentru a ajuta nervii sa conduca impulsuri si pentru a mentine un echilibru sanatos intre lichide. Un aport prea mare de sodiu, insa, poate creste tensiunea arteriala si duce la retentie de apa in organism, tesuturi inflamate si o crestere rapida in greutate.
•    Zaharul in exces. Indiferent daca este zahar alb sau brun, acesta nu contine aproape niciun nutrient benefic organismului, este un carbohidrat pur. Zaharul nu este periculos in sine, dar un consum mare de zahar creste sarcina glicemica a dietei tale, aduce doar calorii goale si reduce pofta pentru alimentele sanatoase care contin vitamine, minerale, fibre si alti nutrienti. Ce se intampla daca ii dai unui copil o bautura dulce chiar inainte de masa? Majoritatea mancarii va ramane pe farfurie. Totusi, renuntarea la dulciuri si bauturile dulci este doar o jumatate de batalie, pentru ca exista foarte mult zahar ascuns in alimentele preparate (sosuri diverse, ketchup, iaurt cu fructe, produse fast food etc.).
•    Bauturile dulci, fie ca sunt sucuri sau orice alte bauturi indulcite cu zahar sunt prima sursa de adaos de zahar din alimentatia noastra si un factor major care contribuie la luarea in greutate.
•    Produsele de patiserie, biscuitii, gogosile sunt pline de carbohidrati procesati, adaos de zahar, lipide nesanatoase si sare. Prajiturile cresc pofta de mancare. Cu cat indicele glicemic este mai mare, cu atat acel aliment va forta pancreasul sa produca o cantitate mai mare de insulina. Cresterea si scaderea brusca a glicemiei intensifica pofta de mancare si duce la acumularea depozitelor de grasime.
•    Carbohidratii albi, indiferent ca este vorba de paine, paste sau orez, cel mai bine este sa alegi varianta integrala.
Daca si tu vrei sa faci o schimbare in bine, alegeri foarte bune sunt: fructele si legumele, uleiul de masline, nucile, semintele, pestele, cereale integrale.


inapoi la Articole
 
 
© 2009 - 2015 ANPC
Disclaimer   Termeni si conditii
By Brand Web Design
 

Iti gasim locatia in 48h!

Judet:
* va rugam sa selectati judetul unde doriti sa organizati nunta
Nume:
* va rugam sa treceti numele complet (ex: POPESCU ION)
Email:
* adresa de email valida (ex: nume@domeniu.ro)
Telefon:
* va rugam sa specificati numarul de telefon (ex: 0332-100.100)
Data nuntii:
Numar de persoane:
sub 50 50 - 80 80 - 120 100 - 150
150 - 200 200 - 300 peste 300    
Comentarii:
* va rugam sa specificati alte cerinte/specificatii suplimentare
Cod validare: CAPTCHA image
* va rugam sa introduceti codul din imagine
* Va rugam sa nu abuzati de acest serviciu si sa trimiteti doar cereri corecte si reale. Activitatea dvs. este monitorizata - IP: 54.198.196.102
** Prin completarea acestui formular, declarati ca sunteti de acord ca numele si datele dvs. personale sa intre in baza de date a www.restaurantenunti.ro. De asemenenea, sunteti de acord sa primiti informatii si oferte promotionale, prin telefon sau e-mail de la www.restaurantenunti.ro si colaboratorii nostri.
MENIU
Cauti un restaurant pentru nunta?
Noi iti gasim locatia in 48 ore
niko_nou.jpg nikoian.jpg banner_like_facebook_restaurantenunti.jpg
Afiseaza restaurante dupa judet
Nu manca asta inainte de nunta

Alimentele pe care le mananci in fiecare zi au un efect major asupra sanatatii tale, a calitatii vietii, dar si a aspectului fizic. Tocmai pentru ca te pregatesti pentru una dintre cele mai importante zile din viata ta, nunta, ar trebui sa acorzi o atentie deosebita alimentatiei si a felului in care iti influenteaza tonusul zilnic, aspectul fizic si sanatatea. Fa alegeri alimentare inspirate si vei radia de frumusete in ziua nuntii, iar pielea ta va arata mai bine ca niciodata. Cu cel putin 6 luni inainte de nunta, redu sau elimina cu totul din dieta ta urmatoarele:
•    Alimentele cu un continut crescut de sare. Produsele din carne procesata, precum mezelurile, pateurile, baconul, sunca contin foarte multa sare si conservanti. Corpul tau are nevoie de sodiu pentru a face muschii sa se contracte, pentru a ajuta nervii sa conduca impulsuri si pentru a mentine un echilibru sanatos intre lichide. Un aport prea mare de sodiu, insa, poate creste tensiunea arteriala si duce la retentie de apa in organism, tesuturi inflamate si o crestere rapida in greutate.
•    Zaharul in exces. Indiferent daca este zahar alb sau brun, acesta nu contine aproape niciun nutrient benefic organismului, este un carbohidrat pur. Zaharul nu este periculos in sine, dar un consum mare de zahar creste sarcina glicemica a dietei tale, aduce doar calorii goale si reduce pofta pentru alimentele sanatoase care contin vitamine, minerale, fibre si alti nutrienti. Ce se intampla daca ii dai unui copil o bautura dulce chiar inainte de masa? Majoritatea mancarii va ramane pe farfurie. Totusi, renuntarea la dulciuri si bauturile dulci este doar o jumatate de batalie, pentru ca exista foarte mult zahar ascuns in alimentele preparate (sosuri diverse, ketchup, iaurt cu fructe, produse fast food etc.).
•    Bauturile dulci, fie ca sunt sucuri sau orice alte bauturi indulcite cu zahar sunt prima sursa de adaos de zahar din alimentatia noastra si un factor major care contribuie la luarea in greutate.
•    Produsele de patiserie, biscuitii, gogosile sunt pline de carbohidrati procesati, adaos de zahar, lipide nesanatoase si sare. Prajiturile cresc pofta de mancare. Cu cat indicele glicemic este mai mare, cu atat acel aliment va forta pancreasul sa produca o cantitate mai mare de insulina. Cresterea si scaderea brusca a glicemiei intensifica pofta de mancare si duce la acumularea depozitelor de grasime.
•    Carbohidratii albi, indiferent ca este vorba de paine, paste sau orez, cel mai bine este sa alegi varianta integrala.
Daca si tu vrei sa faci o schimbare in bine, alegeri foarte bune sunt: fructele si legumele, uleiul de masline, nucile, semintele, pestele, cereale integrale.